Uprava za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) ponovo je raspisala tender za izradu tehničke dokumentacije pešačkih i biciklističkih staza na Bulevaru Mihajla Pupina na delu od Jevrejske ulice do Žarka Zrenjanina i na Trgu neznanog junaka.
Svojim lošim odlukama i povlađivanja investitoru, gradska vlast je praktično onemogućila rešavanje ovog problema i zato se na tender niko ne javlja. Ta ulica će biti rešena tek kada se izmeste motorna vozila barem od Banovine do Petrovaradina, a preostali deo bulevara se suzi na dve trake.
Bravo @Marko. Svaka ti k'o u Njgoša.
Stanje biciklističke infrastrukture je katastrofalno, broj biciklističkih putovanja se povećava a gradske vlasti za biciklizam imaju razumevanje na nivou amebe ili bičara. Nije im jasno da se unapređenjem ove infrastrukture, pogotovo u centru, značajno smanjuju gužve u saobraćaju.
Takođe nisu svesni da bi ozbiljniji bike shareing sistem značajno rasteretio gsp. Ovo njihovo parking servis čeljade deluje klasično čupanje para iz budžeta koje praktično ničemu ne služi. Član sam sistema i nakon 4 rentanja sam odustao od daljeg korišćenja tih bicikliva jer su teški neodržavani krševi...
Vlast ne zeli nista da prepozna! Mi biciklisti joj ne trebamo. Leva smo smetala! Moraju da koce svojim audijima i mercedesima kad im presecemo put ....ne trosimo gorivo, ne placamo parking, ne otimaju od nas!!!
Shvatite - NE TREBAMO IM. Sto nas biciklista manje - njima bolje! Naprosto nije moguce da se na tender niko ne javi. 650000 dinara uzeti za malo posla! A jos skoro i nebitna trasa. Imamo alternativne pravce. Sta je sa potezom od B. Mihajla Pupina do kruznog toka u Veterniku?
Staze na Bulevaru Mihajla Pupina je trebalo odavno izvesti i to sa obe strane bulevara, ulično parkiranje dobrim delom ukinuti ili svesti na paralelno. Novosadska biciklistička inicijativa je pisanim, zvaničnim putem (između ostalog) ukazivala upravi da treba povući građevinsku liniju za "Pupinovu palatu" da bi bilo dovoljno prostora između podzemnog prolaza i objekta, kako ne bi pešaci naletali na bicikliste, neki biciklista upao u podzemni prolaz i slično, ali dobijen je odgovor da "sve u skladu sa planom". Kada je problem prepoznat, rešeno je da se menja ulaz u podzemni prolaz, a da biciklistička staza ide oko prolaza. Sve je to sad problem.
Gradska vlast bi trebalo da prepozna činjenicu da umesto nekadašnjih oko 10.000 (2009), u Novom Sadu danas oko 30.000 ljudi svakodnevno vozi bicikl (sa trendom rasta) i da nije prihvatljivo da se čeka 5,6,10 godina da se rešavaju problemi kao što je staza na Mostu slobode, staza na Futoškoj i Futoškom putu, Bulevaru Mihajla Pupina i Stražilovskoj, da putari i inženjeri ne mare za problem ivičnjaka na svakom ćošku i slično.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novi pokušaj tendera za rekonstrukciju biciklističkih staza na Bulevaru Mihajla Pupina
Autor: 021.rs
Novi Sad
•05.07.2018.
•16:00 > 22:02
Komentari 9
Mastodont
/
jak si novopravoslavac
pa nije ds napravio bulevar bez biciklisticke staze
ja ponavljam i dalje da se bicikli vozio i pre inicijative.
tada su postojala pravila i za bicikliste koja su se postovala
Mastodont
Opet si jurio ženinog švalera?
/
tada se bicikli najvise vozio
treba biti iskren.
naveo sam vam pre neko vece na skupu lokalnih 'masoncica'
Vuk
ФИРМА 1989
Ivan
Stanje biciklističke infrastrukture je katastrofalno, broj biciklističkih putovanja se povećava a gradske vlasti za biciklizam imaju razumevanje na nivou amebe ili bičara. Nije im jasno da se unapređenjem ove infrastrukture, pogotovo u centru, značajno smanjuju gužve u saobraćaju.
Takođe nisu svesni da bi ozbiljniji bike shareing sistem značajno rasteretio gsp. Ovo njihovo parking servis čeljade deluje klasično čupanje para iz budžeta koje praktično ničemu ne služi. Član sam sistema i nakon 4 rentanja sam odustao od daljeg korišćenja tih bicikliva jer su teški neodržavani krševi...
Neko iz gomile
Shvatite - NE TREBAMO IM. Sto nas biciklista manje - njima bolje! Naprosto nije moguce da se na tender niko ne javi. 650000 dinara uzeti za malo posla! A jos skoro i nebitna trasa. Imamo alternativne pravce. Sta je sa potezom od B. Mihajla Pupina do kruznog toka u Veterniku?
Mene to zanima vise!!!!!!!
Marko Trifković
Gradska vlast bi trebalo da prepozna činjenicu da umesto nekadašnjih oko 10.000 (2009), u Novom Sadu danas oko 30.000 ljudi svakodnevno vozi bicikl (sa trendom rasta) i da nije prihvatljivo da se čeka 5,6,10 godina da se rešavaju problemi kao što je staza na Mostu slobode, staza na Futoškoj i Futoškom putu, Bulevaru Mihajla Pupina i Stražilovskoj, da putari i inženjeri ne mare za problem ivičnjaka na svakom ćošku i slično.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H